111010

Lediga dag efter jobbhelgen! Började med en bullfrukost tillsammans med min andra halva imorse.
Efter det begav han sig till jobbet och jag ner till stan för att fika med min B :) Blev massa snack om saker från förr och jag kunde inte vara gladare över att jag haft en period i mitt liv då jag bodde min bästa vän! Det borde alla få testa på. 
Kollar på film här hemma nu, men skulle behöva både diska och städa lite och sen laga mat..

Kan man förresten bli gladare än när man igår kväll kom hem, efter 11 timmar på jobbet, och möts av sin älskling och middagen på bordet? Älskar det :) Saknar honom och tycker han kan komma hem till mig nu..

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag kan bara säga DITO! Jag älskar sådana pratstunder med dig om gamla roliga och mindre roliga minnen :)

Och jag bara älskade att bo med dig, bästa B <3



Puss puss

2011-10-13 @ 11:21:38
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0